Keila Kooli õppe- ja kasvatuseesmärgid gümnaasiumiastmes: Keila Kooli gümnaasiumi eesmärk on aidata kaasa kasvada õpilasel sotsiaalselt küpseks inimeseks,
kes omab adekvaatset pilti endast ja ümbritsevast;
kes oskab hinnata enda oskusi ja võimeid ning vastavalt sellele suudab leida endale võimetekohase tegevusvaldkonna;
kes tajub oma osa ühiskonnas ja suudab vastutada oma tegude ja otsuste eest;
kes väärtustab ja kannab edasi oma rahvust, keelt ja kultuuri;
kes on valmis osalema aktiivse kodanikuna ühiskondlikus elus;
kes hindab ja väärtustab perekonda ning täisväärtuslikke inimsuhteid;
kes väärtustab haridust ning omab valmisolekut kaasas käia ühiskonnas muutuvate protsesside ja tehnoloogia arenguga.
Keila Kooli õppekava põhimõtted
Keila Kooli õppekava koostamisel, piirkondliku koostöö kujundamisel, kooli ja klassi tasandil õpetust kavandades ja tegelikus õppeprotsessis lähtutakse järgmistest põhimõtetest:
luuakse tingimused iga õpilase arengu toetamiseks;
kaasatakse õpilane ja lapsevanem (eestkostja, hooldaja) õpilase õpiteed puudutavate küsimuste arutamisse ja selle üle otsustamisse;
kehtestatakse üldised nõuded kõigile õpilastele;
vajadusel varieeritakse õpetust lähtuvalt õpilaste erinevatest võimetest ja haridusvajadustest;
tähtsustatakse õpilase õpihuvi hoidmist ja toetamist;
õppe- ja kasvatusprotsess pakub mitmekesiseid õpikogemusi, õpetus on süsteemne ja terviklik, õpetuslik ja kasvatuslik aspekt on tasakaalustatud;
õppimisel-õpetamisel on keskne õpilase kaasamine õppeprotsessi, aktiivõppemeetodite rakendamine. Teadmisi käsitletakse ajas arenevate ja muutuvatena;
õppekava on avatud pidevaks edasiarendamiseks ja korrigeerimiseks vastavalt muutustele ühiskonnas ja teadustes.