Õpilasel on õigus saada õppekorralduse kohta vajalikku infot ja nõuandeid. Tunnijaotusplaanid, koolis pakutavate huviringide nimistu, aineõpetajate konsultatsiooniajad ja muu õppekorraldust ning tugiteenuseid puudutav info on kooli kodulehel.
Infot kooli tegemistest levitatakse lastevanemate ja õpilaste listide, kooliraadio, õpilaste infominutite ja kooli ajalehe kaudu.
Suuremaid sündmusi kajastab kohalik ajaleht.
Hindamisest teavitamine on kirjeldatud Keila Kooli hindamiskorras.
E-päeviku kaudu saab õpilane teavet õppesisu, koduste õppeülesannete, õppeedukuse, puudumiste ning õpilase käitumise kohta.
Õppe- ja kasvatustöö korralduses võimaldatakse õpilasel
saada klassijuhatajalt arenguvestluse käigus nõustamist;
saada nõustamist kooli psühholoogilt ja sotsiaalpedagoogilt;
teha koostööd pedagoogide ja tugispetsialistidega tugikeskuse ümarlauaga;
saada nõustamist õpet ja kasvatust puudutavates küsimustes õppejuhilt.
Õpilaste nõustamise eesmärk on luua koolis õpilasele hooliv ja turvaline õpikeskkond, mis aitab tal omandada vajalikud teadmised ja oskused ning tagab lapse füüsilise, psüühilise ja sotsiaalse tervise.
Õpilaste nõustamise ja õpiabi osutamise eesmärgil toimuvad koolis ainealased konsultatsioonid; individuaalsed õppekavad erivajadustega õpilastele; psühholoogiline abi; ümarlauad; tugigrupp; individuaalne nõustamine (kl juh, huvijuht, aineõpetajad, õppejuht).
Ainealased konsultatsioonid. Õpiabi või süvendatud töö õpilasega antud õppeaine raames. Igal õpetajal on üldjuhul üks konsultatsioonitund nädalas. 10. klassis pakutakse valikkursustena matemaatikas, eesti keeles ja inglise keeles kordamiskursusi, mis toetavad õpilase kohanemist gümnaasiumiõppega.
Andekal õpilasel on võimalik
saada õpetajapoolset juhendamist ja nõustamist aineolümpiaadiks ja -võistluseks valmistumisel;
saada tagasisidet ja toetust arenguvestlustel;
osaleda aineolümpiaadidel, -võistlustel ja õpilasprojektides, sealhulgas rahvusvahelistes projektides;
võtta osa enesetäiendamiseks ja olümpiaadideks valmistumiseks TÜ Teaduskooli kursustest;
organiseerida, osaleda ja esineda ülekoolilistel sündmustel;
vajadusel koostatakse õpilasele individuaalne õppekava;
oma ande arendamiseks on õpilasel võimalus valida kooli poolt väljatöötatud valikkursus.
Andekate õpilaste tunnustamine toimub Eesti Vabariigi aastapäeva aktusel ja kevadisel direktori vastuvõtul.
Individuaalset õppekava pakutakse õpilasele juhul kui
õpilase teadmised on oluliselt tugevamad, kui grupikaaslastel või õppeprogrammi suhtes on põhjendatud erisoovid (nt õppeperioodi keskel teistest koolidest/ riikidest tulnud või sinna õppima suunduvad õpilased);
õpilasel ei ole tervislikel põhjustel võimalik läbida ettenähtud kursusi õigeaegselt või teiste õpilastega samas tempos ja on tekkinud õpiraskused. Seejuures sõlmitakse kooli ja õpilase vahel individuaalse õppekava leping.
Koolis töötavad psühholoogid aitavad välja selgitada õpilaste õpiraskuste ja stressi põhjusi ning leida sobivaid lahendusi.
Toimuvad vestlusringid pedagoogilise info vahetamiseks ja ka õpi- või käitumisprobleemidele lahenduse leidmiseks. Ümarlaual osalevad kooli tugigrupi liikmed, vajadusel kaasatakse klassijuhatajad, aineõpetajad, lapsevanemad, direktsiooni esindaja.
Karjääriplaneerimisega seotud teemasid käsitletakse läbiva teemana aine- ja klassijuhatajatundides, klassivälises ühistegevuses, õppekäikudel ja spetsiaalsetes loengutes. Karjäärivalikut toetavad erinevad õppetoolide sündmused, ainenädalad ja koostööprojektid ülikoolidega. Edasiõppimisvõimalusi tutvustavaid loenguid viiakse läbi regulaarselt õppeaasta jooksul. Karjäärivalikuid analüüsitakse klassijuhatajaga arenguvestlusel.
Karjäärinõustamine toimub koostöös Keila Avatud Noortekeskuse spetsialistidega.
Karjääriõppega seotud tegevuste eesmärk on arendada õpi-ja suhtlemisoskust, karjääriplaneerimist, meeskonnatöö oskust, kujundada adekvaatne enesehinnang. Tagada valmisolek sisenemiseks tööturule ning kujundada valmisolek elukestvaks õppeks.